منوی اصلی


نویسندگان


لینک دوستان

خرید لوازم آرایشی ارزان

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

لوازم ارایشی مارک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی به انگلیسی

لیست لوازم آرایشی

آرایش

محصولات آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی من و آدرس majidgsm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

زندگی من


لوگوی دوستان


بر چسب ها




پیری و ازدواج شما

دو شنبه 25 آذر 1398

 

من به زودی یک برنامه تلویزیونی که در لس آنجلس پخش شده است را فراموش نخواهم کرد که به موضوع پیری اختصاص داده شده است. این یکی از آن مستندهای غیرمعمول بود که باعث می شود مسیر خود را برای همیشه در حافظه بیننده بگذارد. موضوع برنامه نیم ساعته یک زن هشتاد و هشت ساله به نام الیزابت هولت هارتفورد بود. او در یک اتاق کوچک یک هتل پراکنده در بخش زاغه نشین لس آنجلس زندگی می کرد. خدمه فیلم برای این ایستگاه خانم هارتفورد را به نمایش درآوردند تا از مشکلات پیرمردان فقیر و فقیر که در بخش مرکزی شهر ساکن هستند ، نمایشی کند. اگرچه او چروکیده و تعظیم می کرد ، اما خانم هارتفورد کاملاً شفاف و فصیح بود. پیام او هنوز در گوش من حلقه می کند و به نظر می رسید: "شما مرا پیرزن باستانی می بینید ، اما من می خواهم چیزی را به شما بگویم. این من در اینجا هستم. من تغییر نکرده ام ؛ من فقط درون آن گیر کرده ام. این بدن و من نمی توانم بیرون بروم. این به من آسیب می رساند و به درستی حرکت نمی کند و هر وقت سعی می کنم کاری انجام دهم خسته می شود. اما من واقعی آن چیزی نیست که شما می بینید. من یک زندانی در درون این بدن فروپاشی هستم. " .

الیزابت هولت هارتفورد دیگر زندانی نیست. او چند ماه بعد درگذشت ، و خاکستر بدن بدنش در بین بوته های گل رز در نزدیکی هتل لرزانش پراکنده شد.

در این مرحله باید یک عقیده شخصی با هر یک از شما در میان بگذارم. گذشته از پیش بینی زندگی ابدی در آن طرف قبر ، پیری جبران و تسلیت چندانی نمی دهد. این اغلب یک تجربه ناهموار است ، مملو از تنهایی ، بیماری ، فقر و عزت نفس پایین. وانمود کردن در غیر این صورت انکار واقعیتی است که در پشت در هر خانه برای سالمندان وجود دارد. به نظر می رسد مرگ هرگز به زمان مناسب نمی رسد. خیلی زود یا خیلی دیر می آید.

با این حال ، آن مسیحیان خوش شانس که با اطمینان خاطر می یابند که دنیای جدید و بهتری در انتظار فراتر از قبر است ، ظلم و بدبینی جای خود را به انتظار و امید می دهد. ضربان قلب نهایی برای آنها پایان نیست - این یک آغاز بزرگ است. اگر من تا آن زمان زنده بمانم ، قصد دارم یکی از آن پیرمردهای باشم.

 



ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 21:37



3 نقطه تعارض در ازدواج

دو شنبه 25 آذر 1398

 

اگر یک عصرانه می توانستم با هر شخص سپری کنم ، هیچ کس در دنیا از زن من پیشی نمی گرفت. ما در درک متقابل رشد کرده ایم به طوری که بندرت دعوا و استدلال لازم است. با این وجود ، من و شیرلی یک بار با یک دعوا درگیر شدیم و سه مفهوم مجزا پدیدار شد که ممکن است در ازدواج شما به شما کمک کند.

1. نادرست ارتباط از مفروضات مختلف حاصل می شود.

من فرض کرده بودم که مسئولیت من به عنوان زن و شوهر از سر گرفته نمی شوند تا زمانی که فرصتی برای استراحت و بهبودی خود به من داده نشود (پس از یک سفر کاری طولانی که عوارض آن را به من داده است). این یک انتظار معقول بود اما با فرض شرلی تفاوت داشت. او احساس کرد که وظیفه من در خانه پایان دادن به بازگشت من است و من با طلوع آفتاب شنبه ، مسئولیت بار شانه های خسته او را می پذیرم. این یک فرض معقول بود اما با من هماهنگ نبود.

من باید می گفتم ، "شرلی ، من می دانم که این شش هفته گذشته در خانه اینقدر ناخوشایند بودی ، و قصد دارم به شما کمک کنم تا مسائل را به هم نزدیک کنید. اما من می خواهم از شما بخواهم تا چند روز دیگر مرا بفهمید. من خسته تر از همیشه که هستم را خسته می کنم و حتی درگیر گفتگو نیز دشوار هستم. اگر به من اجازه دهید برای چند روز سوراخ شوم ... چند بازی فوتبال را تماشا می کنم و می خوابم ... من مسئولیت های داخلی من را در اولین قسمت از هفته آینده انتخاب کنید. "

شرلی این خواسته را می فهمید و به آن احترام می گذاشت. به همین ترتیب ، اگر او به من گفته بود ، "جیم ، این شش هفته گذشته در خانه بسیار جنجالی بوده است. من می دانم که شما نمی توانستید به آن کمک کنید ، اما ما حضور شما در اینجا را از دست دادیم. در اسرع وقت ، من نیاز دارم شما می توانید با بچه ها درگیر شوید ، و برای همین موضوع ، من می خواهم در کنار شما هم باشم. علاوه بر این ، یک کار وجود دارد که من نمی توانم انجام دهم که من از شنبه صبح شنبه قدردانی خواهم کرد. می بینید ، چتر کثیف است و - "

توضیح مختصر به من کمک می کند تا وضعیت شیرلی را درک کنم. اما ما اجازه دادیم فرضیه های مختلف ناگفته باقی بمانند.

ازدواج های بد از فرضیات متفاوت بین زن و شوهر اشباع شده است. اصطکاک در جایی اتفاق می افتد که آن دیدگاههای متنوع با هم برخورد می کنند. یکی از اهداف مشاوره ازدواج این است که از طریق دیدگاه های مختلف در جستجوی سازش و هماهنگی کار کنید.

2. خصومت در بسیاری از ازدواج ها بیان مستقیم صدمات عمیق است.

با بازگشت به درگیری من با شرلی ، به یاد داشته باشید که هیچ یک از ما به دنبال صدمه زدن به شخص دیگر نبودیم. عصبانیت اولیه ما ناشی از بدخواهی یا کینه ورزی نبود ، بلکه به دلیل احساس ناحق بوده است. این وضعیت اغلب زمینه ساز درگیری زناشویی است. روح زخمی شدن باعث عصبانیت و نارضایتی می شود و منجر به سخنان مخرب بین زن و شوهر می شود.

بیایید در میان یک نبرد وحشتناک ، یک زوج را ملاقات کنیم. او در حال فریاد توهین به او است و او می گوید که متوسط ​​ترین اعتراضات به او بازمی گردد. ناظران ممکن است از این موضوع مطلع شوند که مشکل اساسی آنها خشمگین نیست. هر دوی آنها از رفتار شخص دیگری صدمه دیده اند. اتهاماتی که آنها به جلو و عقب می کشند ، صرفاً واکنش دردهای درونی است. با این وجود ، سخنان آنها برای تعمیق زخم های اصلی و تشدید درد مفید است. این یک چرخه شریر می شود.

این چرخه می تواند شکسته شود اگر یکی از مبارزان بتواند شجاعت صحبت کردن در مورد درد خودش را داشته باشد ، نه اینکه ناراحتی شریک زندگی خود را افزایش دهد.

"جان ، من این غذای خوشمزه را پختم ... سه ساعت در آشپزخانه گذراندم ... آنوقت حتی زنگ زدید که بگویید دیر می کنید. این احساسات مرا آزار داد و باعث شد احساس کنم شما به من احترام نمی گذارید ""

جان می تواند آن پیام را دریافت کند بدون آنکه در پاسخ چیزهای مضر بگوید. اما اگر مریم او را "غیرمسئولانه ، بیهوش ، بی قلب و دقیقاً مثل مادرت" بنامد ، خطوط نبرد ترسیم می شود. درک پویایی درگیری می تواند به کاهش خصومت در هنگام بروز اختلافات کمک کند.



ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 21:34



نحوه جلوگیری از قفل کردن شاخ ها با همسر خود

دو شنبه 25 آذر 1398

سؤال: دکتر دوبسون ، من و همسرم گاهی اوقات درگیری می کنیم که هیچکدام از ما واقعاً نمی خواهیم بحث کنیم. من حتی مطمئن نیستم که چگونه اتفاق می افتد. ما فقط خودمان را پیدا می کنیم که شاخ ها را قفل می کنیم و بعدا احساس بدی می کنیم. چرا نمی توانیم حتی وقتی می خواهیم همراه شویم؟

پاسخ: برای پاسخ به این سؤال ، باید درباره شرایطی که این دو نفر را خاموش کرده است ، بیشتر بدانم. بهترین کاری که من می توانم انجام دهم توصیف یکی از متداول ترین منابع درگیری بین افرادی است که به یکدیگر متعهد هستند. من آن را تجربه "فرضیات متفاوت" می نامم. بگذار توضیح بدهم.

هنگامی که زن و شوهر یکدیگر را درگیر درگیری عصبانی می کنند ، غالباً توسط شخص دیگر صدمه دیده ، رد می شوند و مورد حمله قرار می گیرند. اما وقتی این نبردها به صورت عینی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند ، اغلب می بینیم که هیچ یک از طرف ها واقعاً هدف قرار دادن طرف مقابل را ندارند. درد ناشی از توهین عمدی نیست بلکه از پیامدهای طبیعی دیدن چیزها از زوایای مختلف ناشی شده است.

به عنوان مثال ، یک مرد ممکن است تصور کند که شنبه روز او برای بازی گلف یا تماشای بازی در تلویزیون است زیرا او تمام هفته سخت کار کرده و شایسته یک روز مرخصی است. چه کسی می تواند او را سرزنش کند؟ اما ممکن است همسرش به طور موجه تصور کند که او باید بچه ها را برای چند ساعت از دستان خود دور کند ، زیرا او تمام هفته بینی خود را پاک می کند و پوشک را عوض می کند. امروز شایسته استراحت بود و انتظار داشت که او این امتیاز را به او بدهد. باز هم ، این یک فرض کاملا معقول است. هنگامی که این چشم اندازهای منحصر به فرد با هم برخورد می کنند ، حدود ساعت هشت صبح روز شنبه ، جرقه ها شروع به پرواز می کنند.

چگونه می توانید از فشارهای ناشی از فرضیه های مختلف در خانه جلوگیری کنید؟ با اطمینان از اینکه شما و همسرتان تعجب آور نیستید. اگر ببینیم به موقع فرا می رسد ، بیشتر ما می توانیم با هر چیزی کنار بیاییم.

 

پس از پایان جنگ

 

 



ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 21:21



ازدواج بدون دعوا

دو شنبه 25 آذر 1398

سؤال: دکتر دابسون ، فکر می کنید شوهرها و همسران متاهل با خوشحالی باید بتوانند بدون جنگ زندگی مشترک داشته باشند؟

جواب: نه. سالمترین ازدواج ها زنانی هستند که زوج یاد گرفته اند چگونه بجنگند - چگونه تهویه خشم را بدون پاره کردن یکدیگر از هم جدا کنند. بین نبرد سالم و ناسالم تفاوت وجود دارد. در یک ازدواج ناپایدار ، دشمنی معمولاً مستقیماً در شخصیت شخص شریک می شود: "شما هرگز کاری درست انجام ندادید ؛ چرا من تا به حال با شما ازدواج کردم؟" "شما فوق العاده گنگ هستید و هر روز بیشتر شبیه مادرتان می شوید." اظهارنظرهای شخصی در قلب ارزش شخصی شخص اعتصاب کرده و تحولات داخلی ایجاد می کند.

از طرف دیگر ، درگیری سالم بر موضوعی که اختلافات آغاز شده است متمرکز شده است: "شما سریعتر از آنچه من می توانم آن را بدست آورم ، خرج می کنید. "وقتی من به من نگو ​​، من را ناراحت می کند که برای شام دیر می شود." "من شرمنده شدم که شما شب گذشته من را احمقانه به مهمانی نگاه کردم."

توانایی مبارزه صحیح ممکن است مهمترین مفهومی باشد که توسط افراد تازه متولد آموخته می شود. کسانی که هرگز تکنیک را درک نمی کنند ، معمولاً با دو گزینه جایگزین باقی می مانند: (1) عصبانیت و خشم را به سمت سکوت به سمت خود بگردانید ، جایی که در طی سالها فرو می رود و انباشته می شود ، یا (2) در شخصیت شخص همسر خود منفجر می شود. دادگاه های طلاق در هر دو گروه توسط زوجین به خوبی نشان داده شده است.

اکنون نرخ طلاق در آمریکا بالاتر از سایر کشورهای متمدن است. حتی آزار دهنده تر این است که میزان طلاق برای مسیحیان فقط کمی پایین تر از جمعیت کل است. چطور ممکن است چنین باشد؟ عیسی به پیروان خود آموخت که دوست داشتنی ، دوستانه ، مسئولیت پذیر از نظر اخلاقی ، خود نظم گرا ، صادق و قابل احترام باشند.

حقیقت این است ، همان شرایطی که ازدواج های غیر مسیحی را نابود می کند ، می تواند در خانه های مومنان نیز کشنده باشد. متداول ترین قاتل ازدواج ظریف و موذی است. بگذار توضیح بدهم.

یک مرد به ندرت ابتدا به دنبال مشاوره ازدواج است و وقتی این کار را انجام می دهد ، به دنبال انگیزه دیگری است که همسرش در پی آن است. او می آید زیرا ازدواجش دیوانه وار است. او می آید زیرا همسرش او را دیوانه رانندگی می کند.

اگرچه جزئیات متفاوت خواهد بود ، ناامیدی که از او ارتباط می گیرد با الگوی کاملاً فرسوده مطابقت دارد. چیزی شبیه به این خواهد بود

من و جان وقتی ازدواج کردیم عمیقا عاشق شدیم. ما در طول دو یا سه سال اول به خصوص با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردیم ، اما من می دانستم که او مرا دوست دارد و او می دانست که من او را دوست دارم. سپس چیزی شروع به تغییر کرد.

وی یک تبلیغی دریافت کرد که وی را ملزم به ساعات طولانی تر کرد. ما به پول احتیاج داشتیم ، بنابراین وقت دیگری را که او می گذشت مهم نیستیم. او آنقدر خسته است که می توانم صدای پاهایش را بشنوم. من چیزهای زیادی برای گفتن او دارم ، اما او خیلی دوست ندارد صحبت کند. بنابراین من شام او را تعمیر می کنم و او آن را به تنهایی می خورد. سپس او چند ساعت تلویزیون را تماشا می کند و به رختخواب می رود. سه شنبه شب او بسکتبال بازی می کند. صبح شنبه او با دوستانش گلف بازی می کند. سپس روز یکشنبه در کلیسا هستیم.

 



:: برچسب‌ها: ازدواج بدون دعوا ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 21:18



بگذار عشق تو از جعبه خارج شود

دو شنبه 25 آذر 1398

 

چه چند روز ، هفته‌ها یا ماهها بعد از عروسی ، اتفاقاتی رخ می دهد که "این احساس گوزن" است. به نظر می رسد یک زن و مرد فقط بادبانهای دریایی عاشقانه خود را از دست می دهند. همیشه اتفاق نمی افتد ، اما خیلی اوقات اتفاق می افتد.

مشکلات آنها مرا به یاد دریانوردان در روزهای عروق چوبی می اندازد. ملوانان در آن دوران از ترس زیاد بودند ، از جمله دزدان دریایی ، طوفان ها و بیماری ها. اما بزرگترین ترس آنها این بود که کشتی ممکن است با Doldrums روبرو شود. Doldrums منطقه‌ای از اقیانوس در نزدیکی خط استوا بود که با وزش باد آرام و بسیار سبک تغییر مکان داشت. این می تواند به معنای مرگ برای کل خدمه باشد. غذا و آب کشتی با خاموش شدن روزها یا حتی چند هفته خسته می شوند و منتظر نسیم هستند تا آنها را به مسیر خود برگردانند.

خوب ، ازدواج هایی که زمانی هیجان انگیز و دوست داشتنی بودند نیز می توانند در دلخوشی های عاشقانه گیر بیفتند و باعث مرگ آهسته و دردناک رابطه می شوند. اما لازم نیست چنین باشد. نویسنده داگ فیلدز در کتاب خلاقیت عاشقانه خود می نویسد: "دوستیابی و عاشقانه شدن همسرتان می تواند آن الگوهای را تغییر دهد و این می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. البته یک حل سریع برای یک ازدواج راکد وجود ندارد ، اما می توانید کنار بگذارید. بهانه و شروع به تاریخ عزیزم. " در حقیقت ، شما ممکن است بخواهید دوباره مانند یک نوجوان فکر کنید. بگذار توضیح بدهم.

برای لحظه ای دیوانگی روزهای دوست یابی خود را به یاد بیاورید - نگرش کوی ، معاشقه ، خیالات ، تعقیب و گریز بعد از این جایزه. از آنجا که از مهربانی به سمت ازدواج حرکت کردیم ، بیشتر ما احساس کردیم که باید بزرگ شویم و بازی را پشت سر بگذاریم. اما ممکن است ما آنقدر که می خواهیم فکر کنیم بلوغ نداشته باشیم.

از بعضی جهات ، روابط عاشقانه ما همیشه برخی از خصوصیات جنسی بودن نوجوان را به همراه خواهد داشت. بزرگسالان هنوز عاشق هیجان تعقیب و گریز ، فریب غیرقابل دستیابی ، هیجان جدید و کسل کننده با قدیمی هستند. البته تکانه های نابالغ در یک رابطه متعهد کنترل و به حداقل می رسند ، اما هرگز به طور کامل از بین نمی روند.

این می تواند به شما در حفظ نشاط در ازدواج کمک کند. وقتی اوضاع بین شما و همسرتان کمرنگ شده است ، شاید برخی از ترفندهای قدیمی را به خاطر بسپارید. صبحانه در رختخواب چطور؟ بوسه ای در باران؟ دوباره آن نامه های قدیمی عشق را با هم هدایت می کنید؟ یک شب در رختخواب و صبحانه؟ باتلاق سرخ شده توسط آتش باز؟ آشپزی یک وعده غذایی با هم که قبلاً هرگز امتحان نکرده اید؟ یک تماس تلفنی در وسط روز؟ گل سرخ بلند و یادداشت عشق؟ ده ها راه برای پر کردن بادبان بار دیگر وجود دارد.

من یک مناسبت را به یاد می آورم - سالها پس از آن روز اول ولنتاین تاسف آور - هنگامی که من و شیرلی آنچه را که "مانع های قدیمی" نامیدیم را کاوش کردیم. ما یک روز کل را با هم آغاز کردیم ، با بازدید از بازار کشاورز ، جایی که به عنوان عاشقان جوان قدم زده بودیم.

 



:: برچسب‌ها: عشق ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 21:14



همسر خود را برای اعطای کمک هزینه نکنید

دو شنبه 25 آذر 1398

 

هرکدام از ما نیاز به صمیمانه داریم که مورد احترام و احترام قرار گیرد. با این حال ، اغلب اوقات ، ما همسران خود را در خانه به عنوان معاشرت می گیریم. آیا جای تعجب است که بسیاری از مادران امروز مشاغل خود را در محیط کار کنار می کشند؟ بسیاری به دلایل مالی کار می کنند ، اما بعضی دیگر این کار را می کنند تا شناخت و تمجید را از طرف همسرانشان پیدا کنند. آیا این هم می تواند به همین دلیل باشد که بسیاری از آقایان ساعتهای زیادی را در محل کار می گذرانند - از طرف همکاران مبلغی را که در خانه نمی گیرند دریافت می کنند؟

شریک زندگی شما معامله گر است و از همه who تجارت می کند که مهارتهای زیادی را برای ازدواج شما به ارمغان می آورد: ارائه دهنده ، آشپز سفارش کوتاه ، پرستار ، مشاور ، برنامه ریز مالی ، باغبان ، داور اختلافات خواهر و برادر ، رهبر معنوی ، آسایش دهنده و موارد دیگر .

من شما را تشویق می کنم که قدردانی خود را از این استعدادها و خدمات نشان دهید. به همسرتان بگویید که چقدر از آشپزی او لذت می برید. شوهر خود را برای کار با یادداشتی که به خاطر قضاوت خوب وی با بودجه خانواده ، ستایش می کند ، بفرستد. در مقابل میهمانان ، از طعم او در دکوراسیون منزل و راهنمایی خردمندانه او درباره کودکان تعریف کنید.

اگر ما باعث نمی شویم که همسر و همسرمان احساس افتخار و احترام بگذارد ، ممکن است شریک زندگی مان را پیدا کنیم که به دنبال شناخت در جایی دیگر باشد.

از کتاب دکتر شب جیمز و شرلی دابسون ، چراغ شب برای زوج ها.

 

منبع :  sanykala



ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 17:42



11 قاتل ازدواج شما که باید از باید از آنها اجتناب کنید

دو شنبه 25 آذر 1398

"تمام آنچه برای رشد شدیدترین علفهای هرز مورد نیاز است ، یک ترک کوچک در پیاده رو است."

-دکتر. جیمز دابسون

سؤال: دکتر دابسون ، آیا می توانید برخی از "قاتلان اصلی" را که بیشترین میزان طلاق را در خانواده های امروزی گرفتار می کند ، شناسایی کنید؟

پاسخ: توصیف همه آنها شاید 50 جلد باشد ، و حتی در این صورت فقط سطح را خراش می دهیم. اگر فرصتی برای انجام این کار وجود داشته باشد ، هر یک از "اژدها" زیر می تواند رابطه را به خرد تبدیل کند:

1. غلبه بر فرسودگی و فرسودگی جسمی: ​​از این شرایط مراقب باشید. این مخصوصا زوج های جوانی است که در تلاش هستند تا در یک حرفه یا مدرسه شروع به کار کنند. سعی نکنید به دانشگاه بروید ، تمام وقت کار کنید ، یک کودک داشته باشید ، یک کودک نو پا را مدیریت کنید ، خانه درست کنید و همزمان کار خود را شروع کنید. این مسخره به نظر می رسد ، اما بسیاری از زوج های جوان همین کار را انجام می دهند و وقتی از هم جدا می شوند ازدواجشان شگفت زده می شود. چرا آنها نمی شوند؟ تنها زمانی که یکدیگر را می بینند ، زمانی است که فرسوده می شوند! اگر امید دارند که عشق خود را زنده نگه دارند ، همسر و همسران باید زمان دیگری را برای یکدیگر حفظ کنند.

2. اعتباری زیاد و درگیری در مورد نحوه هزینه کردن پول: ما قبلاً آن را گفته بودیم. برای کالاهای مصرفی پول نقدی بپردازید یا خریداری نکنید. بیشتر از هزینه ای که می توانید برای خانه و ماشین اختصاص دهید هزینه نکنید ، و منابع بسیار کمی را برای قدمت ، سفرهای کوتاه ، بچه ها و غیره اختصاص دهید ، وجوه خود را با عقل سلیمان اختصاص دهید.

3. خودخواهی: در جهان دو نوع آدم وجود دارد ، عوام و گیرندگان. ازدواج بین دو زن می تواند یک چیز زیبا باشد. اصطکاک برای اهدا کننده و یک گیرنده اجتناب ناپذیر است. اما دو نگهدارنده می توانند ظرف مدت چند هفته یکدیگر را به هم چسبانند. خودخواهی شرکای زناشویی را به ترتیب کوتاه خراب می کند.

4- روابط ناسالم با زنانی که اگر زن یا شوهر کاملاً از والدین رها نشده اند ، بهتر است در نزدیکی آنها زندگی نکنید. استقلال برای برخی از مادران و پدران دشوار است و نزدیکی به دلیل دردسر ایجاد می شود.

5- انتظارات غیرواقعی: برخی از زوجین با پیش بینی خانه های گل سرخ ، پیش بینی خطوط گل پامچال و شادی بدون سرنوشت به ازدواج می آیند. هیچ راهی وجود ندارد که یک ازدواج بین دو انسان ناقص بتواند این انتظار را برآورده کند. مشاور فقید ژان لو اعتقاد داشت ، و من موافقم ، که این توهم عاشقانه به ویژه برای زنان آمریکایی مشخص است ، که از همسرشان انتظار بیشتری دارند تا بتوانند تأمین کنند. ناامیدی در نتیجه یک میدان مین احساسی است.

6. مهاجمان فضایی: من توسط مهاجمان فضایی ، من به بیگانگان مریخ مراجعه نمی کنم. در عوض ، نگرانی من برای کسانی است که "اتاق تنفس" مورد نیاز شرکای خود را نقض می کنند ، به سرعت آنها را خفه می کنند و جذابیت بین آنها را از بین می برند. حسادت از راههایی است که پدیده از خود بروز می دهد. دیگری یک خودپنداره ضعیف است که باعث می شود همسر ناامن به ساخت قفس در اطراف دیگری بپردازد. اغلب رابطه را خفه می کند. عشق باید آزاد باشد و باید اعتماد به نفس داشته باشد.

7. سرخوردگی جنسی و شریک زندگی آن ، چمن سبزتر کفر: این یک ترکیب کشنده است!

8- فروپاشی کسب و کار: عدم موفقیت در کار به ویژه مردان را بد می کند. اضطراب آنها نسبت به معكوس مالي ، گاهي عصبانيت را در درون خانواده تشديد مي كند.

 



:: برچسب‌ها: قاتلان ازدواج ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 17:23



شما متفاوت هستید و این خوب است!

دو شنبه 25 آذر 1398

با این وجود ، هر فردی در بین شما نیز دوست دارد همسر خود را حتی به عنوان خود دوست داشته باشد ، و همسر باید بداند که به همسر خود احترام می گذارد.

- افسسیان 5:33

در مردان مانند وافل است - زنان مانند اسپاگتی هستند ، بیل و پام فارل ذهن مردان و زنان را توصیف می کنند.

مردان مانند وافل هستند

منظور ما این نیست که آقایان بر همه تصمیمات "تردید" می کنند و عموما ناپایدار هستند. منظور ما این است که مردان زندگی را در صندوق ها پردازش می کنند. اگر به یک وافل نگاه کنید ، مجموعه ای از جعبه ها را با دیوار جدا می کنید. جعبه ها همه از یکدیگر جدا هستند و مکان های مناسب نگهداری را ایجاد می کنند. این به طور معمول نحوه زندگی انسان را پردازش می کند. تفکر [مردان] به جعبه هایی تقسیم می شود که فقط یک موضوع و یک موضوع دارند. شماره اول زندگی در جعبه اول می رود ، دوم در جعبه دوم و موارد دیگر. مرد معمولی فقط در یک جعبه و فقط یک جعبه زندگی می کند. وقتی مرد در محل کار است ، در محل کار است. وقتی او در حال گاراژ در اطراف است ، او در حال گاراژ در گاراژ است. وقتی او در حال تماشای تلویزیون است ، او به سادگی در حال تماشای تلویزیون است. به همین دلیل است که او به نظر می رسد که در یک خلسه است و می تواند هر آنچه را که در اطرافش اتفاق می افتد نادیده بگیرد. دانشمندان علوم اجتماعی این را "تقسیم بندی" می نامند - این یعنی قرار دادن زندگی و مسئولیت ها در محفظه های مختلف ...

زنان مانند اسپاگتی هستند

برخلاف رویکرد شبیه وافل مردان ، زنان زندگی را بیشتر مانند یک بشقاب ماکارونی پردازش می کنند. اگر به یک بشقاب اسپاگتی نگاه کنید ، متوجه می شوید که رشته های فردی زیادی وجود دارد که همه به یکدیگر لمس می کنند. اگر سعی کردید یک رشته فرنگی را در اطراف صفحه دنبال کنید ، بسیاری از رشته های دیگر را با هم تلاشی می کنید ، و حتی ممکن است یکپارچه به یک رشته فرنگی دیگر بروید. اینگونه است که زنان با زندگی روبرو می شوند. هر فکر و مسئله به نوعی با هر فکر و مسئله دیگر مرتبط است. زندگی برای زنان فرایندی بیش از مردان است

به همین دلیل است که زنان به طور معمول در کارهای چند وظیفه ای بهتر از مردان هستند. او می تواند از طریق تلفن صحبت کند ، یک وعده غذایی تهیه کند ، یک لیست خرید تهیه کند ، در جلسه کاری فردا در دستور کار قرار بگیرد ، به فرزندانش دستور دهد که آنها برای بازی کردن بیرون می روند و با پایش درب را بدون بستن ضرب و شتم ببندند. از آنجا که تمام افکار ، احساسات و اعتقادات وی با هم مرتبط هستند ، او قادر به پردازش اطلاعات بیشتر و پیگیری فعالیت های بیشتر است.

اسپاگتی و وافل. این یک نمونه وحشی برای توصیف یک حقیقت بسیار مهم است - زن و مرد کاملاً متفاوت هستند. این مانند چیز قدیمی "من تارزان ، تو جین" است که ما به عنوان بچه ها یاد گرفتیم. با وجود اختلافاتشان ، تارزان و جین راهی پیدا کردند که بتوانند با آرامش در میان درختان بچرخند. هرچه زودتر یاد بگیریم که چگونه این جادو را برای ما اتفاق بیفتد ، اتفاقات مسالمت آمیز در اطراف خانه های ما خواهد بود.

برای چیس و کاللی ، شش ماه اول ازدواج آنها به طور غیر عادی و بدون مشکل پیش رفت. سپس ، خواسته های رئیس خود برای ملاقات با مهلت مهم مالی این بود که چیس تا اواخر شب کار کند و کالای را تنها به خانه بگذارد. او از آنجا که شغل چیس او را مصرف کرد ، احساس کم اهمیت تر و کم اهمیتتری کرد. اما چیس می دانست که مهلت به زودی می گذرد و همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت. وقتی در خانه بود ، خیلی تلاش کرد تا با کالی ارتباط برقرار کند. اما او قبلاً ناامید شده بود و احساس می کرد که به اندازه کافی سعی نمی کند نیازهای او را برآورده کند. آنها غالباً در خواب یا خاموشی فرو می خوابند.

در روز مهلت ، اوایل کار خود را از کار خارج کرد و یک جعبه شکلات ، لباس زیر زنانه جدید ، و یک دسته گل را به خانه آورد. برای او ، این پایان نبردها خواهد بود. در حالی که او با هدایا در دست از طریق درب می رفت ، وی را با تابش خیره کننده ملاقات می کرد. پیامی که وی دریافت کرد این بود که تنها چیزی که او می خواست رابطه جنسی بود. از طرف دیگر او احساس تنهایی کرد. او احساس طرد كرد و انگار هيچ كاري نتوانسته است او را راضي كند ، براي كار بر روي اتومبيل خود به گاراژ بازگشت.

بیشتر ما می توانیم با این داستان ارتباط برقرار کنیم. دو نفر که واقعاً یکدیگر را دوست دارند و می خواهند ارتباط برقرار کنند اما نمی توانند. کاللی زمان بیشتری را به همراه همسرش می خواست و با هدیه احساس سوء تفاهم می شد. او احساس طرد شد.

چرا به نظر نمی رسد که با مردانی که دوستشان داریم درست آن را بگیریم؟

من معتقدم که به این دلیل است که ما به معنای واقعی کلمه "مخالف" هستیم. زنان برای حمایت از مردان در زندگی خود و مردان ایجاد شده اند تا از زنان در دفاع از خود محافظت کنند (پیدایش 2: 18). ما برای تکمیل و پایداری یکدیگر ایجاد شده ایم. از آنجا که ما برای اهداف مختلف ایجاد شده ایم ، نیازهای مختلفی داریم.

دکتر ویلارد اف. هارلی ، جونیور در کتاب خود ، نیازهای او ، نیازهای او ، برخی از این مهمترین تفاوت ها را بیان می کند:

• او نمی تواند بدون محبت انجام دهد.

• او بدون تحقق جنسی نمی تواند انجام دهد.

• او به او نیاز دارد تا با او صحبت کند و مکالمه کند.

او به او نیاز دارد تا همبازی او باشد و کارهایی را با او انجام دهد. (هارلی از این به عنوان همراهی تفریحی یاد می کند.)

• او باید کاملاً به او اعتماد کند. صداقت و صراحت در روابط بسیار مهم است.

• او به یک همسر جذاب نیاز دارد. (این بدان معناست که باید به ظاهر خود افتخار کنید و به دنبال او باشید.)

• او به ثبات مالی و پشتیبانی نیاز دارد.

• او به آرامش و آرامش در خانه احتیاج دارد.

• او به او احتیاج دارد تا پدر خوبی باشد و در خانواده متعهد باشد.

• او به او نیاز دارد تا به او افتخار کند

 



:: برچسب‌ها: روابط زناشویی ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 17:19



ساختن پرچینهایی در اطراف ازدواج

دو شنبه 25 آذر 1398

پس چگونه می توان جلوی شکسته شدن در پیاده روهای ازدواج خود را گرفت؟ خوب ، مطمئن ترین راه برای جلوگیری از رابطه ، فرار از وسوسه به محض مواجهه با شما است. جری جنکینز ، نویسنده ، از این عزم را برای حفظ خلوص اخلاقی به عنوان "محاصره ساختمان" در اطراف ازدواج یاد کرده است تا هرگز وسوسه نشود. شما برای محافظت از خود و ارتقاء سطح اعتماد به ازدواج در همان زمان اقداماتی را انجام می دهید.

برای ایجاد یک پرچین در اطراف خانه ، در مورد تعامل خود با جنس مخالف با شریک زندگی خود صحبت کنید. سپس دستورالعمل های حساس و حساس را تنظیم کنید. برخی از زوجین ناهار را با یک همکار رد می کنند ، با هم مسافرت می کنند ، به تنهایی در پشت درهای بسته صحبت می کنند ، سوار شدن را به اشتراک می گذارند یا به عنوان "زوج" در یک پروژه کار می کنند. در مورد آنچه که شما هر دو منطقی می دانید موافقت کنید ، سپس به آن توافق پایبند باشید. اگر با شرایطی روبرو شده اید که در مورد آن بحث نکرده اید ، از قبل از همسرتان در مورد آن سؤال کنید و اگر او از این کار راحت نیست ، این کار را نکنید. به نگرانی های یکدیگر گوش فرا دهید. خداوند شما را به دلیل خوب شما را "یک جسم" قرار داده است.

ممکن است کمی دوستانه بودن با یک عضو جنس مخالف نشان داده شود ، اما از عبور از خط در معاشقه خودداری کنید. از خود بپرسید ، "اگر همسرم شاهد این تبادل بود ، همسر من احساس راحتی می کرد؟ آیا اقدامات من اعتماد می کرد یا باعث انگیزه های من می شد؟"

در ابتدا ممکن است به نظر می رسد درخواست اجازه برای شرکت در آنچه که احتمالاً یک فعالیت کاملاً بیگناه است ، شرکت کند. اما شما به سرعت فهمیدید که وقتی اوضاع معکوس می شود و شریک زندگی شما کسی است که از شما سؤال می کند ، چه حیرت انگیز می کنید!

 



:: برچسب‌ها: ازدواج ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 17:13



چگونه با همسر خود وفادار بمانید

دو شنبه 25 آذر 1398

سوال: دکتر دوبسون ، شما بیش از پنجاه سال با خوشحالی ازدواج کرده اید. آیا تاکنون وسوسه شده اید که با همسرتان بی ایمان باشید؟ نقاط خطر که کسانی از ما که جوان تر هستند باید مراقب باشند چیست؟

دکتر دابسون: راستش ، من حتی فکر تقلب در شرلی را هم هرگز در نظر نگرفته ام. فکر کردن به صدمه زدن به او و دعوت از داوری خدا بیش از حد کافی است تا مرا مستقیم و باریک نگه دارد. علاوه بر این ، من هیچ وقت تخصص خاصی را که در طول این سالها با هم داشتیم نابود نمی کنم. اما حتی ازدواج هایی که مبتنی بر آن نوع تعهدات است ، از حملات شیطان مصون نیستند.

او در زمان آسیب پذیری خاص ، دام را برای من گذاشت. من و شرلی فقط چند سال بود که وقتی یک هیاهو جزئی داشتیم ازدواج کردیم. اتفاق بزرگی نبود ، اما ما هر دو در آن زمان بسیار مورد تحریک قرار گرفتیم. سوار ماشین شدم و حدوداً یک ساعت سوار شدم تا خنک شود. سپس وقتی در خانه بودم ، دختری بسیار جذاب کنار من در ماشینش سوار شد و لبخند زد. او آشکارا با من معاشقه می کرد. سپس آهسته شد ، به عقب نگاه کرد و به یک خیابان جانبی برگشت. می دانستم که او مرا به دنبالش دعوت می کند.

طعمه را نگرفتم. من فقط به خانه رفتم و با شرلی آرایش کردم. اما بعداً فكر كردم كه شیطان شرور چگونه از مزایای لحظه ای بین ما بهره گرفته است. کتاب مقدس از شیطان به عنوان "شیر غرش" یاد می کند که چه کسی او را می بلعید "(اول پیتر 5: 8 ، KJV). من می توانم ببینم واقعاً این توضیحات چقدر صادق است. او می دانست بهترین فرصت او برای آسیب رساندن به ازدواج ما در این ساعت یا دو ساعت بود که ما از یکدیگر عصبانی شدیم. این معمولی برای استراتژی او است. او برای شما تله ای خواهد گذاشت ، و احتمالاً در زمان آسیب پذیری به وجود خواهد آمد. میوه های زیبا ، جذاب و ممنوع هنگامی که گرسنگی شما بزرگترین است به شما عرضه می شود. اگر به اندازه کافی احمق باشید که به آن برسید ، انگشتان دست خود را در قسمت پوسیده پوسیده در قسمت پشت فرو می برند. این راهی است که گناه در زندگی ما عمل می کند. این وعده همه چیز را می دهد. این چیزی نیست جز انزجار و دل درد.



:: برچسب‌ها: وفاداری با همسر ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 17:9



اهمیت کاهش بار سمی شما

شنبه 23 آذر 1398


اهمیت کاهش بار سمی شما
Yummies پوست سالی B: اهمیت کاهش بار سمی شما

همه ما یک ایده کلی داریم که سموم برای سلامتی ما بد هستند و این ایده خوبی است که هر زمان ممکن از آنها دور شود. اما آیا می دانید شیوع سموم در زندگی ما و آنچه در واقع آنها برای بدن ما انجام می دهند؟

این یک فکر ساده است که سموم فقط از پاک کننده های خانگی یا هوای آلوده ناشی می شوند. در زندگی روزمره خود ، ما در معرض تعداد زیادی سموم از جمله مواد منزل ، هوا ، مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی قرار می گیریم. آنها را می توان در شکر مصنوعی که شما در قهوه خود قرار می دهید ، شمعی که روی میز خود می سوزانید ، و سالادی که برای شام می خورید ، یافت می شود. تعداد سموم که روزانه در معرض آن قرار می گیریم بسیار حیرت انگیز است ... تقریبا باورنکردنی است. یک تخمین متوسط ​​می گوید ما روزانه در معرض بیش از 700000 سموم مختلف هستیم. این سموم به آنچه که "بار سمی" نامیده می شود کمک می کند و می تواند تأثیرات جدی بر سلامتی ما بگذارد.

ممکن است تعجب کنید ، اما در اینجا چند اثر را که ممکن است سموم روی بدن شما داشته باشد وجود دارد:

افزایش وزن سموم موجود در جریان خون بر توانایی بدن ما در تعادل قند خون و متابولیسم کلسترول تأثیر می گذارد. سموم مصنوعی همچنین محلول بسیار چربی هستند ، به این معنی بدن به جای بیرون راندن آنها از بدن ، چربی برای ذخیره آنها ایجاد می کند. این نه تنها می تواند باعث افزایش وزن شود ، بلکه اضافه کاری می تواند منجر به دیابت شود.
شکستن اگر بدن شما با سموم بیش از حد غلبه شود ، اندام و سیستم های بدن شما ممکن است دچار غرق شدن شوند. سیستم کبد و لنفاوی در فیلتر کردن سموم بسیار حیاتی است ، اما اگر با سموم دچار احتقان شوند ، تنها راه خروج از طریق پوست است. این می تواند به آکنه ، اگزما یا سایر بثورات منجر شود.
مسائل مربوط به هضم. هنگامی که کبد ، سیستم لنفاوی و روده بزرگ به طور هماهنگ کار نمی کنند ، پسماند به درستی از بدن خارج نمی شود. حمل بار سمی سنگین می تواند منجر به مشکلات مزمن مانند التهاب ، سندرم کاسه تحریک پذیر و حتی بیماری Chrohn شود.
عدم تعادل هورمون. سموم می توانند مختل کننده غدد درون ریز باشند و هورمونهای بدن را از بین ببرند. بیشترین هورمونهای مبتلا به استروژن ، تستوسترون ، تیروئید ، انسولین و کورتیزول هستند. اختلال در هورمون می تواند منجر به موارد بهداشتی مانند مشکلات تولید مثل ، بلوغ زودرس ، چاقی ، بیماری قلبی و حتی سرطان های پستان و سایر موارد شود.

شروع به سم زدایی خانه خود با صابون دست کف ما کنید. همه از رایحه دلپذیر و واقعیت استفاده از صابون بدون سموم قدردانی می کنند.

بنابراین چگونه می توانید بار سمی خود را کاهش دهید؟ با کمی ذهن آگاهی ، می توانید عادت روزانه را تغییر دهید تا سموم معرفی شده به بدن خود را به حداقل برسانید. در اینجا چند نکته آورده شده است:

سم زدایی برنامه پاک کننده یا سم زدایی را انتخاب کنید که به شما کمک می کند تا به سرعت سموم را از بدن خارج کنید و سلامت و تعادل را بازیابی کنید.
میزان مصرف آب را افزایش دهید. در حالی که کبد و سایر اندام های شما به فیلتر سموم کمک می کنند ، آب می تواند به بیرون راندن آنها کمک کند. کیمبرلی اسنایدر ، متخصص تغذیه ، اکیداً توصیه می کند که روز خود را با آب گرم و لیمو شروع کنید ، یک راه آسان و سریع برای بیرون کشیدن سموم.
برو آلی. سموم دفع آفات شیمیایی به شدت در کارهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند و مواد باقیمانده می توانند به مواد غذایی که می خورید یا به مواد مورد استفاده در محصولات مراقبت از پوست شما بچسبانند. انتخاب گزینه ارگانیک باعث می شود که سموم پنهان در سالاد یا مرطوب کننده شما کم نباشد.
ورزش هوازی. پمپاژ قلب ، حرکت پاها و حرکت ریه ها با سرعت سالم و استنشاق و بازدم آن همه مزایای ورزش هستند. فعالیت هایی مانند پیاده روی ، دویدن ، یوگا ، دوچرخه سواری و کوهنوردی به نفع سیستم گردش خون بوده و به حرکت سموم کمک می کند. امیدوارم درست از بدن خارج شوید.
از محصولات ساخته شده با فتالات و BPA خودداری کنید. فتالات از هشت ماده شیمیایی تقلید کننده هورمون تشکیل شده است. از آنها برای نرم تر شدن پلاستیک (مانند پرده های دوش) یا رایحه در شمع ها یا محصولات مراقبت شخصی استفاده می شود. Bisphenol A (BPA) یک ماده شیمیایی صنعتی است که برای ساختن پلاستیک سخت و براق است. هردو هورمون را تقلید می کنند و می توانند فرزندان کوچک را زنانه کرده و بعداً در زندگی ایجاد سرطان شوند.
غذاهای بدون مواد مغذی را به رژیم غذایی خود معرفی کنید. به جای غذاهای فرآوری شده ، سرخ شده یا غذاهای تهیه شده با طعم و رنگهای مصنوعی ، کلم ، کلم بروکلی ، اسفناج ، زغال اخته و بادام را تصور کنید. این مواد غذایی ویتامین ها و مواد معدنی بدن را تقویت می کنند که باعث بهبود سلامتی ، افزایش انرژی و کنترل وزن می شوند. یک راه عالی برای معرفی این غذاها همراه با اسموتی سبز روزانه است.

بدن ما در برابر بار زیاد سمی قرار دارد ، بنابراین مهم است که در صورت امکان میزان قرار گرفتن در معرض را به حداقل برسانید. منشأ Yummies Skin Sally B ریشه در این ایده دارد. ایجاد محصولات غیر سمی ساخته شده از ترکیبات ارگانیک روش کمک به ما است و شما یک شیوه زندگی سالم را انجام می دهید. به جای گزینه های سمی که معمولاً در راهروی زیبایی وجود دارد ، می توانید مطمئن باشید که محصولات Sally B به نفع پوست و سلامتی شما هستند.



:: برچسب‌ها: اهمیت کاهش بار سمی شما,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:25



مجموعه تابستانی Must-Haves سالی B

شنبه 23 آذر 1398

تابستان رسماً در اینجا است ، و آن زمان سال است که اجازه می دهیم تعطیلاتی را که در آن خواب دیده بودیم ، از خواب بکشیم و آن تعطیل را بگیریم! همچنین زمان آن رسیده است که روال مراقبت از پوست خود را برآورده کنیم تا خواسته های فصل تابستان را برآورده کنیم. به ما کمک کنید تا با مجموعه تابستانی Must-Haves Summer Sum B Skin Yummies ما را یاری کنیم.

آن را سبک نگه دارید
آنتی اکسیدان ها برای تابستان ضروری هستند. این زمان سال است که ما آن مرطوب کننده ضخیم را برای چیزی کمی سبک تر تغییر می دهیم. یک لایه اضافی از محافظت در برابر عناصر خشن و روزمره با سرم آنتی اکسیدان روز سالی B به پوست خود بدهید. این سرم سبک وزن و سرشار از آنتی اکسیدانهای قدرتمندی مانند عصاره برگ زیتون آلی ، چای سبز آلی و ارگانیک آلی است که به سرعت در پوست جذب می شود تا از ایجاد رادیکال آزاد جلوگیری کرده و رطوبت همه روزه را فراهم کند. بسیار سبک وزن است اما
خنک
اسپری Sally B's B Cool Misting اسپری سازنده شده با عصاره نعناع ارگانیک و عصاره بامبو ، یک اسپری نرم کننده خنک کننده طبیعی است که آرایش را تنظیم می کند ، پوست را خنک می کند و درخشندگی در اثر عرق و روغن را کاهش می دهد. آیا نیاز به یک استراحت طراوت از بعد از ظهر در گرما یا از تمرین روزمره دارید؟ کافی است مقداری B Cool Misting Spray را با سخاوتمندانه روی بازوها ، گردنها ، پاها و صورت اسپری کنید. نعناع ارگانیک موجود در داخل حاوی درصد بالایی از منتول است ، که می تواند گیرنده های مغز را به این فکر کند که بدن نسبت به گذشته خنک تر باشد. فوراً یک اثر خنک کننده و آرامش بخش دریافت کنید.
صاف باشید
آیا می خواهید پوستی صاف و ابریشمی آماده برای تابستان باشد؟ لوسیون Eco Body Lance Sally B را امتحان کنید ، در هر مکانی و هر زمان که لوسیون خوبی داشته باشد بدون عطر و بوی مصنوعی. این لوسیون به طور کامل مملو از روغنهای ارگانیک و کره های معتبر از جمله بهبود روغن Tamanu ، به سرعت در پوست جذب می شود و سوزش را کاهش می دهد و لکه های خشک را تسکین می دهد ، حتی درد و علائم آفتاب سوختگی را نیز کاهش می دهد.
کمتر بپوشید
در تابستان تمایل داریم آرایش کمتری بپوشیم. در حالی که ممکن است شما به بنیاد یا آرایش چشم احتیاج نداشته باشید ، افزودن پودر Get Even Finishing ما را به کیسه آرایشی خود اضافه کنید. این پودر شفاف باعث تساوی رنگ پوست می شود ، چهره ای جلا و در عین حال طبیعی به چهره می بخشد و حتی می تواند به لکه دار کردن روغن اضافی پوست نیز کمک کند. می توان آن را به تنهایی با پوست تمیز یا با مرطوب کننده رنگی ما برای یک پوشش مات و ظاهری عالی تابستانی پوشید.
در پوست خود راحت باشید
تابستان همه چیز در مورد شانه های برهنه ، بازوها و پاها است و ما می خواهیم پوست در معرض ما تا حد ممکن صاف و ابریشمی باشد. برای از بین بردن سلولهای مرده پوست و از بین بردن پوستهای درخشان و سالم ، از یک اکسسول کننده ملایم مانند مرطوب کننده بدن استفاده کنید. وقتی به رویدادی می روید که بدون آستین ، بی پشت و یا پوست بیشتری از حد معمول در معرض خود داشته باشید ، خود را با یک اسکراب خوب درمان کنید. پوستی که نشان داده می شود صاف و درخشان خواهد بود. این ماده همچنین یک پیشگیری کننده عالی برای محصولات ضد برنزه است.
مراقب حرف زدنت باش
بله ، شما درست شنیدید. در بسیاری از مواقع مردم مراقبت از لب خود را در طول ماه های تابستان فراموش می کنند. و در صورت عدم آگاهی ، لبها سریعتر از سایر قسمت های بدن می سوزند. آنها را با لب Skinnies که رنگ جسورانه رژ لب را با خصوصیات تسکین دهنده مومیایی لب ترکیب می کند ، مرتب نگه دارید. دیگر لازم نیست نگران رنگ آمیزی لب های خود با مواد سمی یا خشک شونده باشید - در عوض فرمول غنی از رطوبت ما ، ساخته شده با بیش از 98٪ مواد آلی ، تضمین می کند که نه تنها شما سالم بمانید ، بلکه می توانید حتی با اطمینان هم صاف کنید. با ارزش ترین گونه ها

رفع اشکال
پشه ها یکی از بزرگترین کشتارهای تابستانی و دور زدن آنها از پیک نیک شما ، کنسرت در فضای باز یا سفر به پارک می تواند در کنار غیر ممکن باشد. با ترکیبی از روغنهای ضروری ارگانیک که به طور طبیعی برای دفع آفات مزاحم طراحی شده اند ، از پوست خود در برابر پشه ها دفاع کنید. Sally B’s B Unbitten مخلوط شده با روغن نارگیل فراکسیون ، سرمی سبک و با سرعت بالا است که بوی عالی و محافظت غیر سمی را بدون احساس چرب یا چسبناک از سایر دافع های سمی فراهم می کند.
جاده
برای بسیاری ، زمان تعطیلات است ، اما لازم نیست که هنگام برخورد به جاده ، زیبایی طبیعی خود را قربانی کنید. این جایی است که مسافر قدم می گذارد. ما 6 مورد از محبوب ترین محصولات دوست داشتنی پوست را در اندازه های سفر با بسته بندی آسان کاهش داده ایم و بسته بندی آنها را در یک کیسه پنبه ای ارگانیک ، کیسه پستی که به صورت محلی و انحصاری برای ما ساخته شده است ، بسته بندی کردیم. این کیسه به راحتی در چمدان شما قرار می گیرد و مطابق با استانداردهای اندازه مایع TSA است. ظروف سرباز یا مسافر در ایجاد اندازه سفرهای خود را فراموش کنید ، زیرا ما این کار را برای شما انجام داده ایم!
آیا می خواهید محصولات Sally B's Skin Yummies خالص و بی نظیر محصولات مراقبت از پوست را مرور کنید؟ وبلاگ های ما را بخوانید ، فروش ما را خریداری کنید و محصولات مراقبت از پوست ما را که در اینجا مردم و کره زمین دوست هستند جستجو کنید.

 

منبع : sanykala



:: برچسب‌ها: مجموعه تابستانی Must-Haves,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:23



اسطوره های مراقبت از پوست

شنبه 23 آذر 1398

با گذشت سالها ، ما گنجینه ای از قصه های همسران قدیمی را که به عنوان اسرار زیبایی پنهان شده اند ، جمع آوری کرده ایم. از خمیر دندان روی جوش ها گرفته تا شستشوی دهان به پای شما تا خوابیدن در کنار شما ، این داستان ها باعث می شود لبخند بزنید همانطور که تصور می کنیم زنان در تمام دوران اجدادی ما که در واقع در این شیوه ها مشترک هستند. از آنجایی که صنعت زیبایی به یک رویکرد طبیعی تر و غیر سمی بازگشت می کند ، ما متوجه شده ایم که این قصه های همسران با تصور غلط جایگزین می شوند. این تصورات غلط توسط نسل ها منتقل نمی شود ، بلکه بیشتر به عنوان نیش صدا در تجارت یا در وبلاگ ها کم شنیده می شود. آنها جملاتی هستند که ، اگرچه تا حدودی صحیح هستند ، با یک جواب دو بخشی همراه هستند.

پس بیایید سعی کنیم رکورد را مستقیم تنظیم کنیم!

در حالی که هنوز به طور کلی در مورد مواد آلی و صنعت مراقبت شخصی غیر سمی چیزهای زیادی وجود دارد ، ما می خواهیم این رکورد را بر روی برخی از تصورات غلط رایج در صنعت خود تنظیم کنیم.

اسطوره شماره 1
روغن نارگیل و کره کره پوست مرطوب کننده خوبی برای صورت هستند.
در حالی که هر دو ماده خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارند ، اما ما آنها را برای استفاده مستقیم روی صورت توصیه نمی کنیم. مولکولهای بزرگ موجود در این کره گیاهان می توانند باعث بزرگتر شدن منافذ صورت شوند. انتخاب محصولات "طبیعی" خود را بررسی کنید و در صورت استفاده از آنها در صورت خود مراقب محصولاتی باشید که حاوی کره هستند.

گزینه سالم: صورت خود را با ترکیبی از روغنهای گیاهی مانند روغن آرگان ، روغن بذر کاملیا یا روغن مارولا مرطوب کنید. کرم رویای صورت هویج و روغن صورت B Quenched را به ما بزنید!

 

اسطوره شماره 2
اگر نمی توانید یک ماده را برچسب تلفظ کنید ، باید بد باشد.
لازم نیست. دولت داروی فدرال و سایر دستگاههای حاکم بر سراسر جهان خواستار تهیه مواد لازم در برچسب در اصطلاحات INCI (نامگذاری بین المللی مواد تشکیل دهنده مواد آرایشی) هستند. و زبان INCI می تواند غیرقابل اعلام باشد. گفتن Butyrospermum Parkii ، که نام INCI برای Shea Butter است را سخت بگیرید. ممکن است از ترکیباتی که از اصطلاحات عجیب صدابرداری به آنها اشاره شده ، تعجب کنید.

گزینه جایگزین سالم: ما انتظار نداریم همه نامهای INCI را به خاطر بسپارید ، اما می توانید برخی از ترکیبات پرچم قرمز را یاد بگیرید (و اگر یکی از آنها برچسب وجود دارد ، تعداد بیشتری از آنها نیز وجود دارد). برخی از ترکیبات اجتناب شده عبارتند از: فتالات که به عنوان "عطر" ذکر شده اند و پارابن هایی که با پیشوندهای "اتیل" ، "متیل" ، "بوتیل" ، یا "پروپیل" ذکر شده اند.

در اینجا بیشتر بیاموزید

اسطوره شماره 3
مواد شیمیایی بد هستند و من آنها را در محصولاتم نمی خواهم.
این جمله بسیار رایج است. آب و اکسیژن مواد شیمیایی هستند. من و شما از مواد شیمیایی ساخته شده ایم. بیشتر آنچه می توانید مشاهده کنید ، لمس کنید ، نفس بکشید و طعم آن یک ماده شیمیایی است. "شیمیایی" یک کلمه ترسناک نیست ، اگرچه مواد شیمیایی ترسناک برای جلوگیری از آن وجود دارد. به جای این که بگویید از محصولات با مواد شیمیایی استفاده نمی کنید ، توضیح دهید که شما فقط از محصولاتی با مواد غیر سمی استفاده می کنید یا به دنبال محصولاتی هستید که بدون مواد شیمیایی خطرناک بالقوه هستند.

بیشتر بدانید: گروه کاری محیط زیست (EWG) یک بانک اطلاعاتی جامع از مواد مراقبت شخصی دارد و بر اساس سمیت آنها ، آنها را ارزیابی می کند. اخیراً آنها برنامه صدور گواهینامه EWG VERIFIED developed را تهیه کرده اند (سالی B یکی از اولین خط هایی بود که وضعیت تأیید صحت را دریافت کرد!) ، که خرید مواد غیر سمی را آسان تر می کند. فقط به دنبال مهر باشید تا بدانید که محصولاتی تهیه می کنید که بدون نگرانی از مواد شیمیایی تهیه شده اند.

اسطوره شماره 4
استفاده از روغن هایی که بر روی پوست شما قرار دارد باعث چرب تر شدن آن می شود.
پوست شما به طور طبیعی روغن را برای عادی سازی سطح پوست شما تولید می کند. این چیزهای مهم است ، اما می توان آن را به راحتی از بین برد. پاک کننده های خشن یا لایه برداری بیش از حد می توانند پوست روغنهای طبیعی آن را تخلیه کنند ، و باعث جبران بیشتر تولید بیش از حد پوست می شوند. اضافه کردن روغن به پوست شما (چه مقدار به نوع پوست شما بستگی دارد) باعث می شود پوست شما تعادل سالم را حفظ کند.

اسطوره شماره 5
همه مواد تشکیل دهنده "اسید" یا "الکل" تحریک کننده هستند.
شماره مورد در مورد: اسید هیالورونیک یکی از ملایم ترین مواد غیر سلب کننده است که در اختیار سازنده قرار می گیرد. و سیتاریل الکل یک الکل "چرب" است که به عنوان امولسیفایر عمل می کند ، به ما این امکان را می دهد تا ترکیبات باور نکردنی را در لوسیون ها و معجون های دیگر ترکیب کنیم.

اسطوره شماره 6
محصول مناسب مراقبت از پوست ، تمام عوارض مربوط به مراقبت از پوست من را درمان می کند.
اگر یک محصول درمانی وجود داشته باشد ، شگفت انگیز خواهد بود ، اما این ساده نیست. در عوض ، پوست شفاف و سالم نتیجه ترکیبی از عواملی مانند رژیم غذایی ، ورزش ، محیط و البته انتخاب محصول است. اطمینان حاصل کنید که انتخاب سبک زندگی و انتخاب محصول شما همه را مکمل یکدیگر می کنید ، زیرا وقتی همه سیستم های شما در تعادل قرار بگیرند ، پوست و سلامت شما نیز در تعادل خواهد بود.

گزینه سالم: جلوگیری از قند ، ورزش روزانه ، اضافه کردن سبزیجات بیشتر و خواب کافی فقط چند تغییر روزانه است که می توانید برای بهبود سلامت کلی خود ایجاد کنید.

اسطوره شماره 8
کرم چشم مناسب ، تاریک و زیر چشم من را از بین می برد.
متاسفانه ، بدون توجه به اعتیاد به مواد مخدره ، هیچ راه حل خارجی وجود ندارد که بتواند حلقه های تیره زیر چشم را از بین ببرد. محافل تاریک می تواند در اثر آلرژی ، هورمون ها ، ژنتیک ، داروها ، کمبود خواب ، دلایل رژیم غذایی و حتی پیری ایجاد شود. کرم چشم می تواند باعث شود پوست زیر چشمان شما پف کند یا سفت تر شود ، اما نمی تواند رنگ آن را تغییر دهد.

اسطوره شماره 9
همه مواد نگهدارنده بد هستند.
خیر ، نگهدارنده ها بخش اساسی هر فرمول مراقبت از پوست هستند. هنگامی که امولسیونی با آب در آن دارید ، قالب و مخمر رشد می کند. یک ماده نگهدارنده برای جلوگیری از شکل گیری قارچ ها لازم است. همه مواد نگهدارنده مساوی ایجاد نمی شوند. برخی از مواد نگهدارنده شیمیایی - مانند پارابنس - وجود دارد که می تواند عوارض جانبی بهداشتی داشته باشد و شما هنگام خرید محصولات مراقبت شخصی خود باید از مصرف آنها جلوگیری کنید.

گزینه سالم: برچسب های خود را بخوانید و به دنبال محصولاتی باشید که از مواد نگهدارنده غیر سمی تهیه شده اند. مواد نگهدارنده کمی شناخته شده ، غیر سمی ساخته شده با ترکیبات گیاهی مانند تربچه ریشه ، پوست درخت آسپن یا قسمت هایی از گیاه گیاه گیاه داروی لانه زنبور عسل در صورت استفاده صحیح می تواند بسیار مؤثر باشد.

یک مرد خردمند گفت: "هرچه بیشتر بدانید ، بهتر می کنید." بنابراین با این اطلاعات بروید و تصمیم بگیرید که بر اساس کل داستان باشد و نه فقط آنچه ممکن است در اینجا یا آنجا شنیده باشید.

 

منبع : sanykala



:: برچسب‌ها: اسطوره های مراقبت از پوست ,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:18



نحوه ایجاد روتین کامل و طبیعی مراقبت از پوست

شنبه 23 آذر 1398

Yummies پوست سالی B: نحوه ایجاد روتین کامل و طبیعی برای مراقبت از پوست

در تلاش شما برای یافتن روال کامل پوست طبیعی ، لازم است جنبه های مختلف روزمره فعلی خود را در نظر بگیرید. ما یک سم زدایی آرایش را توصیه می کنیم که می تواند در چندین دسته مختلف از محصولات تقسیم شود.

در اینجا نحوه شروع کار آورده شده است:

LIP BALM

به نظر می رسد که لبهای خشک و خشک در لیست شکایات همه افراد قرار دارند و باعث می شود که موهای زائد لب به عنوان یک محصول برتر برای تسکین فوری انجام شود. با این حال ، باید مراقب باشیم که از موهای زائد لب استفاده می کنیم ، زیرا بسیاری از آنها برای سلامتی کلی ما ، به خصوص مارک هایی که از ژله نفت استفاده می کنند ، خوب نیستند.

ممکن است شما با آماری که میانگین زن از آن استفاده می کند (و متعاقباً از طریق خوردن و نوشیدن مصرف می کند) در جایی حدود 7 پوند از محصولات لب در طول زندگی خود آشنا باشید. در حالی که هیئت منصفه هنوز در صحت این ادعا قرار ندارد ، می توانیم تأیید کنیم که مومیایی کردن لب محصولی است که شخصاً در چرخش روزانه ما قرار دارد. بسیاری از ما روزانه چندین بار آن را مجدداً مورد استفاده قرار می دهیم تا هنگامی که یاد گرفتیم که عنصر قهرمان در اکثر مارک ها ژله نفتی است ، محصول جانبی حفاری نفت ، تعجب ما را تصور می کند. اتحادیه اروپا استفاده از ژل های نفتی را در محصولات مراقبت از پوست منع کرده است و کارشناسان نگران پیوند آن با سرطان هستند. مطالعات نشان داده است که زنان مبتلا به سرطان پستان دو برابر میزان هیدروکربن ها (مواد موجود در ژله نفتی) در بافت پستان خود دارند. اما ایالات متحده از این درخواست پیروی نمی کند.

در حالی که تبلیغات تلویزیونی به این باور خواهند رسید که ژله نفت برای لب های مرطوب شده ضروری است ، واقعیت این است که فقط می تواند تسکین کوتاه مدت را فراهم کند. این یک سد محافظ بر روی پوست یا در این حالت لب ایجاد می کند که در رطوبت پوست شما به دام می افتد ، اما سدی غیرقابل نفوذ ایجاد می کند که از تنفس پوست منع می شود. این باعث می شود لب ها حتی بیشتر شکسته شوند.

با وجود بسیاری از گزینه های سالم و مؤثر ، استفاده از گزینه های جایگزین برای تبدیل شدن به یک روش طبیعی و طبیعی و بدون محصول ژله غیر روغنی آسان است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تسکین لبهایتان بدون قرار گرفتن در معرض خطرات ژله نفتی وجود دارد:

رسیدن به مرطوب کننده از راه سلامت:

به دنبال موهای زائد ساخته شده بدون نفت یا سایر مواد معدنی با مواد معدنی باشید. در عوض ، به دنبال لب های لب با Shea ، کاکائو ، یا کره های انبه یا روغن نارگیل باشید زیرا آنها به زیبایی (و با خیال راحت!) به پوست جذب می شوند و به طور طبیعی حفظ رطوبت را برای تسکین طولانی مدت بهبود می بخشند.
از کرمهای لب که با Bnexophenone-3 ساخته شده است (یک ماده اصلی رایج در ضد شوره زدن لب با ضد آفتاب) است ، زیرا مطالعات نشان داده است که این ماده مانع ایجاد هورمون می شود. اتحادیه اروپا آن را ممنوع اعلام کرده است.
هر وقت ممکن است از مومیایی کردن لب ساخته شده با مواد آلی استفاده کنید. بعلاوه ، بعضی از مواد تشکیل دهنده را جذب یا مصرف خواهید کرد و اگر آنها ارگانیک نباشند ، ممکن است در معرض باقیمانده سموم دفع آفات قرار بگیرید.
آب زیادی بنوشید و در معرض آبرسانی قرار بگیرید.
برای لب های چسباننده ، از شب از مرطوب کننده استفاده کنید.
محصولات خود را بر روی بانک اطلاعاتی عمیق پوست گروه کار محیطی تحقیق کنید تا تعیین کنید که آیا آنها به اندازه کافی برای لب شما سالم هستند یا خیر.
برای لبهای روزمره که قابل بوسیدن است ، مهم بودن آن قوام است. مومیایی کردن لب را به طور مرتب و نه فقط هنگام خشک و تر شدن لب ها بمالید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که تمام محصولات لب شما استفاده می کنید - نه فقط مومیایی کردن لب - غیر سمی و فاقد ژله نفتی است. در طول روز ، ما لایه هایی را روی لایه های رژ لب ، براق و مومیایی کردن لب اعمال می کنیم ، بنابراین اگر یکی از آنها ژله نفتی داشته باشد ، سایر محصولات در قابلیت مرطوب کردن آنها بی فایده هستند.

 

ARTIFICIAL عطر

ناگفته نماند که همه ما می خواهیم بهترین چیزهایمان را بو کنیم. در راهرو زیبایی قدم بزنید و انواع مختلفی از عطرهای شامپو ، لوسیون ، شستشوی بدن ، صابون دست و عطر را مشاهده خواهید کرد. همه ما رایحه امضای خود را داریم و می پذیریم که قبل از انتقال به محصولات سالم ، پیشخوان عطر یکی از توقف های خرید مورد علاقه ما بود. بنابراین وقتی می گوییم چقدر مهم است که یک عطر مصنوعی را برای یک روال مراقبت از پوست کاملاً طبیعی پشت سر بگذاریم ، می دانیم که چقدر دشوار است. با این حال ، ما صمیمانه امیدواریم که عوامل مهم سلامت در نهایت پیروز شوند.

این می گوید که محققان پوست رایحه و رایحه را به عنوان یک آلرژن پنجگانه برتر رتبه بندی می کنند. تاکنون 3000 ماده شیمیایی ، که اکثراً مصنوعی هستند ، برای تولید یک عطر مصنوعی استفاده می شوند. استفاده از این مواد شیمیایی به نظر می رسد که باعث ایجاد واکنشهای موضعی مانند درماتیت تماسی یا بثورات پوستی و خارش پوست برای افراد دارای پوست حساس می شود. اما اگر این واکنش پوستی را مشاهده نکنید ، ممکن است نسبت به آنچه در زیر سطح اتفاق می افتد ، کور باشید.

با طراحی ، رایحه می تواند به چندین روش وارد بدن شما شود: از طریق جذب یا استنشاق. مطالعات نشان داده است که استفاده از رایحه مصنوعی می تواند آسم را تشدید کرده و باعث ایجاد طیف وسیعی از مشکلات در سیستم ایمنی ، تولید مثل و عصبی شود. استفاده از رایحه مصنوعی نه تنها سلامتی شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه همچنین سلامت کسانی که در رایحه شما تنفس می شوند (تا به حال در یک آسانسور بوده اید با کسی که به شدت عطر دارد؟) و آنهایی که با آنها نوازش می کنید مانند کودکانی که مشغول خراب شدن هستند.

با سلامتی راه سلامتی:

از ماسک های مصنوعی که به سرطان ارتباط دارند ، خودداری کنید. آنها بایگانی می شوند و خود را در بدن ذخیره می کنند و حتی در شیر مادر نیز وجود دارند ، به این معنی که نوزادان شیرده آنها را مصرف می کنند.
از محصولاتی با فتالات که منجر به اختلال در سیستم های تولید مثل و غدد درون ریز شده اند ، خودداری کنید. با جستجوی عبارت "عطر" ، اتیلن اکسید یا Dibutylphthlalate (DBP ، DEP ، بوتیل استر) آنها را در لیست مواد تشکیل دهنده قرار دهید.
لیست لیست مواد تشکیل دهنده محصول را بخوانید. به دلیل عدم تنظیم ، محصولات می توانند ادعا کنند که "بدون سلیقه" یا "عطر" نیستند و هنوز هم حاوی مواد مصنوعی و حتی عطر مصنوعی برای پوشاندن رایحه سایر مواد هستند. پیمایش لیست مواد تشکیل دهنده می تواند مشکل باشد. به عنوان یک قاعده کلی انگشت شست ، "عطر" یا "parfum" معمولاً به معنای رایحه مصنوعی است. به دنبال محصولاتی باشید که تمام روغنهای اساسی و گیاهی موجود در بسته بندی آنها را ذکر کنید. با خواندن واژه نامه مواد تشکیل دهنده ما با مواد خوب برای شما آشنا شوید.
همیشه از محصولاتی استفاده کنید که عطر و بوی مصنوعی نداشته باشد یا از روغنهای اساسی یا گیاهان دارویی بی خطر مانند Lavender یا Neroli برای رایحه استفاده کنید. توجه: افراد مبتلا به آلرژی شناخته شده همچنین می توانند در برابر مواد گیاهی حاوی گیاه واکنش نشان دهند ، بنابراین اگر شما از نوع بسیار حساسیت دارید ، در ابتدا کم مصرف یا حتی با پزشک خود مشورت کنید.
در شک و تردید ، برای تحقیق در مورد کالایی که از آن مطمئن نیستید ، از بانک اطلاعات آرایشی EWG بازدید کنید. بانک اطلاعاتی آنها شما را در مورد اینکه چه عنصری از این محصول استفاده می کند و سمیت کلی آن برای سلامتی شما است ، بیان می کند.
عطر مصنوعی فقط به کیف آرایش شما محدود نمی شود. محصولات مراقبت شخصی ، شمع معطر ، مواد شوینده و سایر مواد پاک کننده خانگی همه از عطر برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند. کالاهای موجود در خانه خود را که حاوی مواد شیمیایی سمی هستند ، خراب کرده و آنها را به مرحله نهایی تبدیل کنید. بسیاری از گزینه های سالم در بازار وجود دارد که فقط منتظر کشف هستند.

پایه

به کارهای روزمره زیبایی خود فکر کنید. بعد از تمیز کردن ، احتمالاً تون شدن ، و امیدوارم مرطوب کردن ، یکی از اولین محصولاتی که بر روی صورت شما فرود می آید ، پایه و اساس است. این بنیاد همچنین به یکی از آخرین محصولاتی که در پایان روز از آن استفاده می کنید تبدیل می شود. از آنجا که پایه و اساس شما با پوست شما در تماس است ، به تدریج مواد آن به پوست شما جذب می شود و درنهایت وارد جریان خون شما می شود. گفته شده است زنانی که هر روز آرایش می کنند 5 پوند از مواد شیمیایی موجود در آن را به بدن خود جذب می کنند (ما این را هم باور نمی کردیم! این لینک را بررسی کنید).

با دانستن این موضوع ، می دانید چه عناصری را در معرض خود قرار می دهید؟

اگر قبلاً از آرایش غیر سمی استفاده نمی کنید ، بیش از هر چیز خود را در معرض سوپ سمی مواد تشکیل دهنده ، از جمله Parabens ، فرآورده های نفتی و مواد تشکیل دهنده فرمالدئید قرار می دهید. Parabens یک ماده نگهدارنده ارزان و مؤثر است که برای مهار رشد باکتریها و افزایش ماندگاری یک محصول استفاده می شود. حتی اگرچه به نظر می رسد آنها سمی بوده و بالقوه باعث ایجاد واکنش های آلرژیک و بثورات پوستی می شوند ، اما هنوز هم در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پارابن ها به عنوان عامل ایجاد کننده هورمون شناخته می شوند و به نظر می رسد که هورمون ها را در بدن تقلید می کنند ، که می تواند با سرطان پستان در ارتباط باشد.

روغن معدنی نیز به عنوان یک ماده سرطان زا شناخته شده و فرآورده های نفتی شناخته شده ، معمولاً در محصولات آرایش و مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. طبق گفته دانشگاه جان هاپکینز ، علت شماره پیری شماره 2 است. روغن معدنی باعث کمبود پوست می شود و سرعت تولید مثل سلول را کاهش می دهد و باعث آسیب به کلاژن ، الاستین و بافت های همبند می شود. این می تواند منجر به خطوط ریز و چین و چروک شود. تصویری ترسناک و گفتن: یک کراکر را در یک لیوان روغن معدنی و دیگری در یک لیوان آب خیس کنید. متوجه خواهید شد که پوسته پوسته شدن در روغن ترد خواهد ماند ، در حالی که یکی از آب های آن مضر خواهد بود (نمایش ویدیوی ما را اینجا ببینید). در مورد پوست شما هم همینطور است. روغن معدنی درست مانند کراکر ، مسدود کننده منافذ و تنفس طبیعی پوست ، مانعی را بر روی پوست شما ایجاد می کند ، در حالی که در عین حال ، گرفتگی و باکتری ها را نیز به دام می اندازد.

برای سلامتی و ظاهر پوست شما ضروری است که هر زمان ممکن از این مواد شیمیایی سمی اجتناب کنید.

بهترین چهره خود را در پیش روی راه سلامت قرار دهید:

از محصولاتی که از Parabens استفاده می کنند خودداری کنید. می توانید با جستجوی عناصر با پیشوندهای متیل ، پروپیل ، بوتیل و اتیل ، آنها را روی برچسب مواد مشخص کنید. IE متیلپارابن
از محصولاتی که از دی متیل دی متیل (DMDM) ، دیازولیدیل اوره ، 1.3-دیول و ایمیدازولیدینیل اوره استفاده می کنند ، خودداری کنید زیرا این مواد مانند ماده رها کننده فرمالدئید هستند ، به این معنی که به عنوان فرمالدئید کاربرد ندارند بلکه یک بار آن را روی پوست می کنند. فرمالدئید یک ماده سرطان زا شناخته شده است.
از محصولاتی که از بیسموت استفاده می کنند ، خودداری کنید که محصول فرایندی فلزات سنگین است. این ماده تحریک کننده پوست است ، منجربه انسداد منافذ است و می تواند بر سیستم تنفسی تأثیر بگذارد. در اینجا درباره خطرات بیسموت اکسی کلراید بیشتر بدانید.
مراقب محصولاتی باشید که از SPF اضافه شده استفاده می کنند. از محصولاتی که از اکسی بنزون ​​استفاده می کنند ، یک ماده شیمیایی مختل کننده هورمون استفاده کنید

سایه چشم

هنگامی که یک پیاز را برش می دهید ، آیا چشم شما می سوزد و آب می کند؟ آیا از صابون و شامپو در آنها خودداری می کنید؟ هیچ مسئولیتی در مورد چشمان ما وجود ندارد ، بنابراین جای تعجب است که ما آنها را به شدت در لوازم آرایشی پوشانده ایم. به خصوص آنهایی که به عنوان "ماندگار" یا "ضد آب" در بازار عرضه می شوند. چگونه بدن می تواند وقتی این محصولات پر از مواد شیمیایی است ، مقابله کند؟

در یک روز معمولی ، ما چشم خود را با خط چشم ردیابی می کنیم ، ریمل را به شلاقهای خود اضافه می کنیم و لبه ها را در سایه چشم می پوشانیم. اکنون به این فکر کنید که چند بار در روز چشمان خود را مالیده اید. ما در طول روز غالباً با چشمان خود در تعامل هستیم که آرایش ما به راحتی لخته و تغییر می یابد و این می تواند باعث انسداد مجاری اشک ، تماس های کثیف ، عفونت های باکتریایی و معمولاً چشم های تحریک کننده و آبکی شود. در پایان روز ، ما سعی و تمیز کردن مواد پاک کننده را از بین می بریم ، که می تواند مانند یک کار غیرممکن به نظر برسد. این می تواند باعث شود که "چیزهای" حتی بیشتری روی لپ ها و در چشمانمان باقی بمانند.

بیشتر سایه های چشم سنتی موجود در بازار حاوی یک ماده کاملی از مواد سرطان زا ، آزاد کننده فرمالدئید و تحریک کننده است. اما توجه دقیق به برچسب های محصول می تواند در جلوگیری از این مواد مضر به شما کمک کند.

به چشمی که راه سلامتی را می ریزد ، کسب کنید:

از محصولات حاوی پودر تالکوم (با نام مستعار تالک) خودداری کنید. این ماده پودر گاهی اوقات می تواند شامل بخش کوچکی از سیلیکات آلومینیوم و / یا آلوده به الیاف آزبست باشد ، که هر دو خطری برای تحریک حاد یا مزمن ریه یا حتی سرطان از آنجا که به راحتی استنشاق می شود. از دهه 1970 ، ذرات تالک به طور معمول در تومورهای بیماران مبتلا به سرطان تخمدان و ریه یافت می شود
با جستجوی مواد لازم از سایه های حاوی رنگ کارمین اجتناب کنید: Cochineal، عصاره Cochineal، Carmine، Crimson Lake، Natural Red 4، CI 75470 و E120. کارمین از اشکالات کوکینال خرد شده و تخم های آنها استخراج می شود.
از محصولاتی که از دی متیل دی متیل (DMDM) ، دیازولیدیل اوره ، 1.3-دیول و ایمیدازولیدینیل اوره استفاده می کنند ، خودداری کنید زیرا این مواد مانند ماده رها کننده فرمالدئید هستند ، به این معنی که به عنوان فرمالدئید کاربرد ندارند بلکه یک بار آن را روی پوست می کنند. فرمالدئید یک ماده سرطان زا شناخته شده است.
از سایه ها و سایر محصولات چشمی که حاوی پارابن و سایر مواد بالقوه مضر هستند ، خودداری کنید. می توانید با جستجوی عناصر با پیشوندهای متیل ، پروپیل ، بوتیل و اتیل ، آنها را روی برچسب مواد مشخص کنید. IE متیلپارابن.
نسبت به رنگ های چشم براق که ممکن است حاوی اکسی کلرید بیسموت باشد ، احتیاط کنید که یک محصول جانبی از پردازش فلزات سنگین است. این ماده تحریک کننده پوست است ، منجربه انسداد منافذ است و می تواند بر سیستم تنفسی تأثیر بگذارد. در مورد خطرات بیسموت اکسی کلراید بیشتر بدانید.
تاریخ انقضا محصولات آرایش چشم خود را بررسی کنید. اگرچه سایه های چشم 12 ماه یا بیشتر می گویند ، ما پیشنهاد می کنیم با یک محصول جدید پس از 6 سال شروع کنید. سایه چشم می تواند به راحتی باکتری ها و قارچ ها آلوده شوند ، و شما نمی خواهید که خطر عفونت چشمی داشته باشید.
هرگز قلم مو یا گره را با کسی به اشتراک نگذارید ، زیرا برس ها مقصر باکتری ها هستند. اگر عاشق آزمایش و به اشتراک گذاری محصولات هستید ، یک دسته از برس یا تمیز پنبه ای را روی آن نگه دارید.
از یک پاک کننده غیر سمی و غیر تحریک کننده استفاده کنید که با خیال راحت تمام آثار آرایش را از بین می برد.
محصولات پوستی Yummies خالص ، سلی B را جستجو کنید ، که فقط با بالاترین کیفیت مواد آلی ، طبیعی و وحشی ساخته شده اند!

منبع : sanykala



:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:13



سرم آنتی اکسیدان - روز

شنبه 23 آذر 1398

یک لایه اضافی از محافظت در برابر عناصر خشن و روزمره با سرم آنتی اکسیدان روزانه سالی B به پوست خود بدهید. این سرم سبک وزن و سرشار از آنتی اکسیدانهای قدرتمندی مانند عصاره برگ زیتون آلی ، چای سبز آلی و ارگانیک آلی است که به سرعت در پوست جذب می شود تا از ایجاد رادیکال آزاد جلوگیری کرده و رطوبت همه روزه را فراهم کند. همچنین به جلوگیری از ایجاد چین و چروک ، خطوط ریز و سایر آسیب های پوستی از عمق داخل کمک می کند. خرید به عنوان مجموعه ای با سرم آنتی اکسیدان شبانه ما با نرخ تخفیف.

لیست مواد غذایی INCI: آب مقطر ، تری گلیسیرید کاپریلیک / Capric ، آب گل رز روزاسنا ، * ، روغن دانه Nigella Sativa (سیاه زیره) * ، هیالورونات سدیم ، عصاره گل Calendula Officinalis * ، Olea Europaea (Olive) عصاره برگ * ، Hamamelis Virginiana (Witch) عصاره گل فندق * ، عصاره گل Helichrysum Stoechas * ، عصاره برگ برگ Camellia Sinensis (چای سبز) * ، عصاره گل سیتاریل ، مرکبات Aurantium (Neroli) * ، عصاره گل * Leuconostoc / تربچه ریشه ، عصاره گل Lonicera Japonica (Honeysuckle) عصاره گیاه گل صدف ، عصاره پوسته Populus Tremuloides ، گلوکونولاکتون ، توکوفرول ، لسیتین * ، مرکبات آورانتیم (نرولی) ، روغن زانتان ، صمغ زانتان ، عصاره برگ برگ آلوئه باربدنیس * ، روغن پالگارونی گراولنس (هدر) روغن ضروری * پتاسیم سوربات *. * منبع تغذیه ای را نشان می دهد

فواید:

مرطوب کننده
رادیکال های آزاد را خنثی می کند
علائم پیری را کند می کند
با بیشتر انواع پوست به خوبی کار می کند
وگان
بدون گلوتن
عاری از ظلم و ستم



:: برچسب‌ها: سرم آنتی اکسیدان,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:10



Beautycounter ، Yummies Skin Sally B و 10 نفر دیگر اولین کسانی بودند که EWG VERIFIED شدند

شنبه 23 آذر 1398

Beautycounter ، Yummies Skin Sally B و 10 نفر دیگر اولین کسانی بودند که EWG VERIFIED شدند
در آغاز ... دوازده شرکت وجود داشتند که با شجاعت وقف این شدند که اولین EWG VERIFIED شوند.

EWG VERIFIED چیست؟
این یک برنامه صدور گواهینامه شخص ثالث توسط گروه کاری محیط زیست (EWG) است. وقتی علامت EWG VERIFIED on را روی یک محصول مشاهده می کنید ، می توانید مطمئن باشید که از مواد شیمیایی نگران کننده EWG عاری نیست و سخت ترین استانداردهای آنها را برای سلامتی خریدار رعایت می کند.

این بدان معناست که Yummies ، پوست Skin Sally B ، Beautycounter و دیگران متعهد هستند که اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان به مواد اولیه اعتماد دارند ، آنها برای آزمایش و نظارت بر محصولات خود هزینه EWG پرداخت کردند. اگر شرکت ها مایل هستند خود را با آزمایش های سخت انجام دهند ، بنابراین می دانید Yummies Skin Sally B ، Beautycounter و دیگران در مورد ترکیبات آنها جدی هستند. اگر Yummies پوست سالی B گفت که آنها از مواد ارگانیک استفاده می کنند ، پس این کار را می کنند. در حقیقت ، اگر در مورد مواد تشکیل دهنده سؤالی دارید ، به سادگی با آنها تماس بگیرید تا سؤالاتی را مطرح کنید. کمتر بخوان.

مزایای EWG VERIFIED شامل موارد زیر است:

با سخت ترین معیارهای EWG برای شفافیت و سلامتی ،
از مؤلفه هایی که نهادهای بهداشتی معتبر برای نگرانی های احتمالی بهداشتی پرچمدار دارند ، جلوگیری می کند ،
دارای برچسب زدن که کاملاً مواد تشکیل دهنده آن را فاش می کند ،
از مواد نگهدارنده کافی استفاده می کند ،
عاری از آلاینده ها است ، و
از سازنده ای استفاده می کند که شیوه های تولید خوبی را دنبال می کند.
از کجا باید شروع کنم؟
محصولی که اکثر افراد باید ابتدا جایگزین تبدیل به یک رژیم غیر سمی را انتخاب کنند ، پاک کننده آنها است. دو ماده ای که باید از آنها دوری کنید سدیم لوریل سولفات (SLS) و پارابنس هستند.

تمیز کننده مجلل صورت Tamanu سایر ملاحظات برای تغییر منطقه تمیز کننده شما به شرح زیر است:

محصولات بدون روغن همیشه بهترین گزینه نیستند. برخلاف تصور رایج ، همه روغن ها منافذ مسکن را مسدود نمی کنند و باعث ایجاد آکنه می شوند. در حقیقت روغن های ارگانیک زیادی به خصوص روغن Tamanu وجود دارد که برای پوست بسیار مفید هستند.
به دنبال اصطلاح ارگانیک باشید. شرکتهایی که از ترکیبات ارگانیک استفاده می کنند ، احتمالاً در فرمولاسیون خود انتخاب مواد تشکیل دهنده متفکر را در جای دیگری انجام می دهند. اگرچه این یک نکته خلاف واقع نیست ، حداقل به شما کمک می کند گزینه های خود را باریک تر کنید.
از شستشوی بدن برای شستن صورت خودداری کنید. در بعضی موارد ، شستشوی بدن می تواند برای پوست ظریف صورت شما بسیار خشن باشد ، منافذ بزرگ شود ، یا در صورت داشتن دانه های میکرو لایه برداری ، می تواند یک مویرگی زیر پوست شما را تحریک یا پاره کند. همچنین لازم به ذکر است که دانه های لایه برداری خطری برای محیط زیست محسوب می شوند ، بنابراین در هر صورت ممکن از آنها جلوگیری کنید.
از پاک کننده های ضد آکنه که به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شوند ، احتیاط کنید. این محصولات نه تنها می توانند مانتوی اسیدی را مختل کنند ، بلکه می توانند حاوی Tricolosan باشند که به اختلال هورمون ، آسیب مغزی ، سرطان و نگرانی های زیست محیطی مرتبط است.
از محصولات ساخته شده با لانولین ، یک ماده اصلی در پاک کننده ها خودداری کنید. این ماده که به عنوان نرم کننده استفاده می شود توسط غدد روغن گوسفند تولید می شود و از پشم آنها استخراج می شود. در عوض ، محصولات ساخته شده با نرم کننده های گیاهی مانند کره کاکائو یا روغن کاملی را انتخاب کنید.
 EWG Verified Sum B's Skin Yummies پاک کننده و سایر محصولات را تأیید کرد

بیشتر از محصولات مراقبت از پوست
در پایان هنگامی که به سمت یک سبک زندگی عاری از سموم کار می کنید ، فقط به مراقبت از پوست نیست. در مورد همه محصولات و غذاها است. برای مواد غذایی بهترین برچسب که به دنبال آن هستید ، برچسب ارگانیک USDA Organic است. عادت زنانه. این برچسب شامل NON-GMO نیز می شود ، در جایی که برچسب زدن NON-GMO نباشد. برای بسیاری از محصولات دیگر ، از ewg.org/ewgverified بازدید کنید. در آنجا می توانید پیدا کنید: مراقبت از پوست ، ضد آفتاب ، مراقبت از کودک ، آرایش ، محصولات مردانه و رایحه.

محصولات Sally B's Yummies EWG VERIFIED Skin



ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:7



10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما

شنبه 23 آذر 1398

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست خود از Yummies Skin Sally B استفاده می کنید
برخی از بهترین کارهایی که می توانید برای پوست خود انجام دهید به کارهای روزمره یا محصولات فانتزی احتیاج ندارد. در عوض ، اندیشیدن ، قوام و TLC سه ابزار ساده هستند که برای ایجاد یک پایه و اساس پوست سالم و زیبا لازم دارید. از ورزش منظم تا خوردن یک رژیم متعادل تا آگاهی از محصولاتی که استفاده می کنید ، ما 10 روش ساده برای دوست داشتن پوست خود را برای شما ارائه می دهیم.

10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما

روزی دو بار صورت خود را تمیز کنید. با استفاده از یک پاک کننده ملایم و غیر سمی ، مانند پاک کننده های صورت مجلل Tamanu ، صبح و شب صورت خود را بشویید (و پس از گذشت زمان از تعریق بیش از حد) تا پوست و منافذ خود را از خاکی ، دانه و باکتری ها پاک کنید. عدم انجام این کار می تواند اندازه منافذ را افزایش داده ، باعث روغنی شدن پوست و حتی ایجاد آکنه شود.
خواب زیادی بخورید. خواب خوب و آرامش بخش برای جوان سازی مناسب سلول های پوستی و بافت ها ضروری است. قبل از اینکه سرتان به بالش برخورد کند ، به آرامش بخش خواب خود برسید. تلفن های همراه ، تلویزیون و سایر فعالیت های تحریک کننده را حدود سی دقیقه قبل از خواب در نظر بگیرید و یک کتاب "برای تفریح" بخوانید یا در عوض به موسیقی گوش دهید.
محیط های خود را به طور خردمندانه انتخاب کنید. آلودگی شدید هوا ، دود سیگار یا عطرهای مصنوعی می توانند با تشکیل رادیکالهای آزاد یا ایجاد تحریکات پوستی ، سلامت پوست را به شدت تحت تأثیر قرار دهند. از محیط خود آگاه باشید و تصمیم بگیرید که هرچه بیشتر ممکن است در محیطهای "هوای تمیز" قرار بگیرید. اگر نمی توانید ، می توانید با انتخاب محصول متفکر ، به ترمیم پوست کمک کنید. یک پاک کننده ارگانیک خوب و محصولات ساخته شده با آنتی اکسیدان ها را خوب فکر کنید!
مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را خنثی می کنند ، بنابراین مهم است که بدن خود را با این مواد زحمتکش تغذیه کنید. از محصولاتی استفاده کنید که آنها را در فرمول های خود قرار دهید (به دنبال تعدادی ویتامین C ، چای سبز ، برگ زیتون ، شیرین بیان و ریشه انار باشید) یا آنها را در برنامه غذایی خود گنجانید. زغال اخته ، سیب زمینی شیرین ، توت فرنگی و کلم بروکلی همه منابع غذایی خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند.
صورت خود را به آرامی لایه برداری کنید. هنگامی که پوست خشک و پوسته پوسته است ، می توان وسوسه شد که با مواد ساینده آنرا پاک کنیم. اما در برابر اصرار مقاومت کنید! انجام این کار می تواند باعث سوزش پوست و یا حتی شکستن مویرگهای ظریف در پوست شود. در عوض ، به دنبال ترکیبات ملایم ، اما موثر ، لایه برداری مانند اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA) موجود در اسیدهای میوه طبیعی باشید. Toner Acid Fruit ما گزینه ای عالی است.
به طور منظم تمرین کن. ورزش - مانند انجام یوگا یا دویدن - به افزایش جریان خون به پوست کمک می کند تا آن را پاک و بدون سموم نگه دارید. همچنین به کاهش استرس کمک می کند ، که ما از تجربه می دانیم می تواند اثر ناخوشایندی روی پوست بگذارد.
از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید. مهم نیست که نوع پوست شما - خشک ، روغنی ، ترکیبی یا مستعد آکنه - حفظ تعادل رطوبت سالم بسیار مهم است. رطوبت مناسب به جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست کمک می کند و سلول های پوست را در حد مطلوب خود نگه می دارد. این می تواند به جلوگیری از شکل گیری خطوط و چین و چروک کمک کند. مرطوب کننده Tinted ما را امتحان کنید که برای مرطوب نگه داشتن پوست ، متعادل و تغذیه پوست کار می کند.
نوشیدن مقدار زیادی آب. آب آشامیدنی پوست را از درون تغذیه می کند و به نرم و لطافت آن کمک می کند. کمبود آب بدن باعث خشکی و ترک خوردگی پوست می شود. اما آیا می دانید این ماده همچنین می تواند در محافل زیر چشم تیره و آکنه نقش داشته باشد؟
لباس SPF بپوشید. آفتاب بیش از حد می تواند به پوست آسیب جدی وارد کند. نه تنها می تواند آن را خشک کند ، بلکه می تواند رادیکال های آزاد آسیب دیده ایجاد کند ، که می دانیم به خطوط ریز ، چین و چروک و لکه های تیره ناخواسته کمک می کند. ضد آفتاب به عنوان اولین خط دفاع در برابر اشعه های مضر خورشید عمل می کند و همیشه باید در مواقع طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب پوشیده شود.
لیست های ضروری را بخوانید. در هر صورت مقررات بازاریابی در صنعت مراقبت شخصی بسیار اندک است ، بنابراین شما باید خودتان متخصص باشید و محصولاتی را که خریداری می کنید خود پلیس باشید. به لیست مواد تشکیل دهنده نگاه کنید و از محصولاتی که دارای پرچم قرمز هستند ، مواد سمی مانند روغن معدنی ، پارابن ، پروپیلن گلیکول و رایحه مصنوعی خودداری کنید. در عوض به دنبال محصولات ساخته شده با مواد آلی غیر سمی باشید که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خواندن یک برچسب مواد تشکیل دهنده ، اینجا را کلیک کنید.
شفاف ، پوست سالم قابل دستیابی است و ما در اینجا برای کمک به شما در یافتن ترکیب های مناسب برای انجام کار به شما کمک می کنیم. اگر از محصولات غیر سمی یا سالی B استفاده می کنید ، توصیه می کنیم تا مسافر خود را انتخاب کنید که دارای 6 بخش کوچکتر از محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست ما است. این یک روش عالی برای امتحان کردن محصولات ما برای تعیین بهترین عملکرد برای پوست شما است. و مثل همیشه ، اگر سوالی دارید ، همیشه می توانید از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید



:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست,
ادامه ی مطلب ...

نوشته شده توسط مجید در ساعت 20:4



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
majidgsm89@gmail.com


مطالب پیشین

اسپری نانوسان دیجی کالا
دستگاه وکیوم مردانه (روناس طب) 100 درصد اصلی
5 روش طبیعی برای تنگ کردن مهبل شما
پیری و ازدواج شما
3 نقطه تعارض در ازدواج
نحوه جلوگیری از قفل کردن شاخ ها با همسر خود
ازدواج بدون دعوا
بگذار عشق تو از جعبه خارج شود
همسر خود را برای اعطای کمک هزینه نکنید
11 قاتل ازدواج شما که باید از باید از آنها اجتناب کنید
شما متفاوت هستید و این خوب است!
ساختن پرچینهایی در اطراف ازدواج
چگونه با همسر خود وفادار بمانید
اهمیت کاهش بار سمی شما
مجموعه تابستانی Must-Haves سالی B
اسطوره های مراقبت از پوست
نحوه ایجاد روتین کامل و طبیعی مراقبت از پوست
سرم آنتی اکسیدان - روز
Beautycounter ، Yummies Skin Sally B و 10 نفر دیگر اولین کسانی بودند که EWG VERIFIED شدند
10 بهترین راه برای مراقبت از پوست شما




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by majidgsm